Abonnement og medlemskab

Abonnement på Historisk Tidsskrift for privatpersoner vil sige medlemskab af Den danske historiske Forening.

Den danske historiske Forening har indgået en aftale med Nord Academic (Gads Forlag) om distribution af Historisk Tidsskrift. I løbet af januar 2024 vil det blive muligt at købe medlemskab og abonnement hos Nord Aacademic både for privatpersoner og institutioner (biblioteker, skoler m.m.). Alle eksisterende medlemmer og abonnenter vil blive kontaktet af Nord Academic i løbet af januar med henblik på abonnementsfornyelse. Ved evt. spørgsmål bedes man kontakte ekspeditionen på histtid@hum.ku.dk.

Køb af ældre årgange af Historisk Tidsskrift, se her. Køb af enkelte artikler fra de seneste årgange, se her.